2012-03-20

Skaparglädje

Åh, vad roligt vi har haft ikväll! Vi har hälsat på hos Frida där vår skaparglädje fick fritt utlopp. Under några timmar förvandlade vi lera till fat, skålar, kannor, muggar... Jag fick lust att göra en ängel till min samling. Den kanske inte blev så vacker, men den blev speciell.

Ni kanske undrar varför det varit så tyst från mig? Förra veckan mötte Maken och jag våren i norra Italien. Mer om det kommer så småningom, när "jetlagen" lagt sig.

Nu måste jag stupa i säng.

2 kommentarer:

FaB Keramik sa...

Ja men så trevligt vi hade det! Nu ska jag gå ut och kolla till din ängel - tack för igår, kram Frida

Musikanta sa...

Välkommen hem och till den kalla Nord. Fast idag har solen värmt och smält bort all snö som låg kvar i dikena.
Härligt att få skapa i lera tillsammans med goda vänner.
Ser fram emot rapport från Italien.
Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...