2013-01-31

Jubilar

95-årskalas
Idag är det en stor dag: Min lilla tant fyller 95 år. Det blev tårtkalas och hyllningar i det ljusa och trevliga hus hon numer bor i. Hon har det så bra och blir ompysslad av bl a Elli och Marie.

Ann-Marie som liten flicka
Gratulationskort
                         Min lilla tant tycker om att berätta om hur det var när hon var en liten tös och jag tycker om att lyssna och fråga. Jag hittade det här gratulationskortet till vänster och tycker att det liknar henne på pricken, som hon såg ut när hon var liten.

Här är Min lilla tants söndagsskoleklass och hon står som tvåa från höger i nedersta raden.

Nu hinner jag inte skriva mer. Vi ska skynda iväg till vår FN-cirkel. Det blir mer en annan gång!

Ha det!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Morron! -3,6 grader på Morgonen. Inget speciellt planerat för helgen så vi får ta dagen som den kommer. Ha det bra !

Maggan sa...

Janne: Skönt att ha en blank helg. Må så gott, båda två!

PO66 sa...

Hon är så söt, din lilla tant.

Musikanta sa...

Helt fantastiskt kort - det sista med alla flickorna som hade hatt och alla pojkarna mössor. Kul med människor som fortfarande är alerta vid så hög ålder.
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...