2014-11-30

Fotoutmaningens sista dag 30: Gammal


Dagens ämne: Gammal

För att illustrera ordet Gammal har jag tagit fram en gammal bild ur pappas fotoskatt, Här sitter jag i min farmor Agnes knä hemma på Skogsvägen i Västerås. Farmor var gammal och bräcklig och dog när jag var bara tre år. Jag var hennes solstråle och ögonsten och fick ärva hennes andra namn, Cecilia. Farmor älskade att sjunga, så det är nog något jag också fått ärva.

Nu är novemberutmaningen slut. Så nu kommer jag nog inte att blogga lika ofta.

Ha det så gott!

2 kommentarer:

Musikanta sa...

Roligt med gamla kort, men kanske skönt att JAG slapp att skriva om denna fotoutmanings sista tema, haha.
Kram från Ingrid

Andra året i Hjo sa...

Du ser verkligen ut att trivas i farmors knä.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...