2015-04-23

Från stadens hus till skogens sus


Idag stod det i Nerikes Allehanda att NA-borgen på bilden håller på att göras om till hotell. Det blir nog en härlig övernattningsmiljö för stadens (rika?) turister. Jag tänker på Göteborg där det pampiga posthuset på Drottningtorget också gjorts iordning till hotell. Det är fint när äldre byggnader tas tillvara och fasaden behålls.

Bilden ovan tog jag igår lite snabbt från parkeringen vid konserthuset. Jag hade varit och fått fötter och ansikte behandlade. Nu går jag som på moln med tånaglar i olika färger. (Fotterapeuten löpte amok!)


Nästan hemma igen stannade jag till och drog in barrskogsdoften. Så här har vi det alldeles inpå knutarna.

Ha en skön aprildag! Det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...