2016-06-20

Äre fest eller?


Nu har jag firat i dagarna två. Jag har njutit av hälsningar som flugit in på olika sätt. Nu för tiden får man många blinkningar via Facebook, men det har även hurrats per brev och telefon. Min goda vän från f.d. jordgubbsmetropolen hälsade på med sina tvillingbarnbarn på själva födelsedagen och igår kom söner, svärdotter, barnbarn, syster, svåger och gode vännen A från A-sund.

Tack för musiken - Konstnär: Britt-Marie Dahlberg

Jag fick frossa i mina älsklingsblommor gula rosor och fick massor med härliga böcker. Av Maken fick jag Britt-Marie "Rosa" Dahlbergs levnadsglada målning Tack för musiken. Joy presentade med film som han tror ska vara något för morsan också, en film han själv gillar. I ett väl igentejpat paket från Stockholm låg det en vacker ring, ett halsband och en massa godis! Oj, vad man har blivit bortskämd.

Jaha, nu har man alltså blivit passionär och förväntas mata fåglarna i parken:

Tanterna i parken - Konstnär: Britt-Marie Dahlberg

Fast jag vet inte jag. Är det något för mig?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...